tirsdag 11. mai 2010

Superheldig reisende tapasspiser

Noen ganger er det bare å innse at man har skutt gullfuglen. Jeg er glad i mat, elsker å reise og har en aldri så liten plan om å lære meg spansk. Like etter påske dukket det opp et fantastisk tilbud i epostkassa mi på skolen, med mulighet til å få et språkkurs i Europa. Jeg søkte, og fikk muligheten til å reise. Så her er jeg, i Jerez, med tørr sherry og tapasbarer i fleng utenfor døra.

Tapasen så langt, har ikke vært allverden å skryte av, men det er alltid rom for forbedringer. Det har jeg selvfølgelig en plan om å gjøre noe med. Dagens måltid, som er avbildet besto av en guacamole variant med ceviche, tunfisk med bakt paprika og fritert majones og selvfølgelig tortilla enspañola. mest imponert var jeg over den friterte majonesen, så bare vent til jeg prøver.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar